Rozlišení tarifů

Službu e-Účto si můžete nastavit dle vlastních potřeb. Chcete spravovat více účtů pod jedním loginem nebo si naopak vystačíte se základními funkcemi? Co vše můžete od jednotlivých tarifů očekávat se dočtete níže.

Jaké tarify nabízíte firmám?

Pokud se zaregistrujete do služby e-Účto, aktivuje se vám automaticky zkušební verze produktu. V této verzi si po dobu dvou týdnů můžete naplno vyzkoušet všechny výhody, které e-Účto nabízí. Po vypršení lhůty zkušební verze Vás přepneme do omezeného tarifu Free. V případě, že byste i nadále chtěli využívat všech nabízených funkcí, musíte si objednat verzi Premium, případně Enterprise.

Jaké funkce tarif Free nepodporuje?

V tarifu Free nemůžete využívat výhod API, FTP zálohování, stahování souborů XML pro software Pohoda a nemůžete načítat informace z databáze ARES. Další omezení se vztahuje na počet souborů v evidenci.

Co získám s tarifem Premium?

Aktivací tarifu Premium se vám zpřístupní všechny funkce, které Free verze nepodporuje (API, FTP, XML Pohoda, ARES). Kromě uvedeného můžete mít v evidenci až 5 000 souborů.

Jaký je rozdíl mezi verzí Premium a Enterprise?

Tarif Enterprise zahrnuje veškeré funkce tarifu Premium. Nicméně, pokud chcete spravovat podklady více firmám z jednoho hlavního účtu, je pro vás tarif Enterprise přesně to, co hledáte. Díky tarifu se vám zpřístupní v menu kategorie Moje firmy, kde můžete vytvářet účty svým firmám. Výpis přiřazených firem následně uvidíte na nástěnce, kde si zároveň můžete mezi jednotlivými účty přepínat. Kromě vytváření účtů je u tarifu Enterprise limit pro nahrané soubory stanoven až na 20 000.

Můžu v tarifu Enterprise všechny firmy spravovat pod jednou e-mailovou adresou?

Ano, ke všem firmám můžete mít přístup z jedné e-mailové adresy. Nesmíte ale zapomenout vyplnit unikátní login u každé nově přidané firmy. Pokud login vyplníte, na vaši e-mailovou adresu obdržíte přístupové údaje, které může daná firma využívat, pakliže se bude chtít přihlásit do e-Účta samostatně. Nově vytvořená firma bude mít tedy dvě možnosti pro přihlášení (hlavní účet a svůj samostatný). Pokud se přihlásí pod hlavním účtem, může na nástěnce přepínat mezi firmami zahrnutými v tarifu Enterprise, pokud se přihlásí se svými unikátními přístupovými údaji, ostatní firmy z tarifu na nástěnce neuvidí.

Jakým způsobem si můžu změnit aktuální verzi tarifu?

Pokud se nacházíte ve zkušební verzi, automaticky vás po vypršení platnosti přepneme do tarifu Free. Pokud se nacházíte v tarifu Free, tarif Premium si můžete objednat prostřednictvím objednávkového formuláře, který najdete po kliknutí na ikonku profilu v pravém horním rohu aplikace. Máte-li zájem o tarif Enterprise, kontaktuje prosím naše klientské centrum. Po konci platnosti jakéhokoliv z tarifů Trial (zkušební), Premium a Enterprise, vás automaticky přepneme do verze Free.

Jakým způsobem za tarif zaplatím?

Za tarify můžete platit měsíčně nebo ročně, záleží čistě na vaší preferenci. V momentě vytvoření objednávky vám na uvedenou e-mailovou adresu bude zaslán
e-mail s platebními údaji.

Jsem účetní. Platí pro mě stejná pravidla jako pro firmy?

Ne tak docela. Pokud má alespoň jeden z vašich klientů předplacený tarif Enterprise nebo Premium, budete i vy mít k dispozici tarif Premium. V případě, že žádného takového klienta nemáte, můžete využívat tarif Free nebo si předplatit výše uvedené tarify stejným způsobem jako firmy. Pokud se však rozhodnete pro tarif Free, je nutné mít na paměti, že jako účetní nebudete moci svým klientům nahrávat do jejich evidence žádné podklady.