e-Účto webinář

Na téma:

Elektronická evidence

Chcete modernizovat vedení svého účetnictví a nevíte kde začít? Co takhle elektronickou evidencí vašich účetních podkladů? Poradíme vám, jak se zbavit všech nepotřebných papírů, zjednodušit komunikaci s vaší účetní a ušetřit spoustu času!


Ikonka znázorňující termín webináře
11. 8. 2021, 18:00 - 19:30

Ikonka znázorňující místo konání
On-line, Google Meet.

Ikonka znázorňující cenu webináře
ZDARMA

Tlačítko registrace do webináře

Kdo vás webinářem provede?

Mgr. Soňa Zezulková
Účetní a daňová specialistka


Ve své praxi se zabývá účetnictvím a daněmi malých a středních podniků, živnostníků. Je členem svazu účetních. Své služby poskytuje v Olomouckém kraji.

Více o webináři

Na webináři se dozvíte informace o elektronické evidence a efektivní správě účetních podkladů. Po obecnějším úvodu si řekneme, proč ukládání a předávání účetních podkladů nikdy nebylo tak snadné. Vysvětlíme si, v čem je elektronická evidence užitečná, ať už podnikáte sami, nebo vedete menší či větší firmu. Navážeme konkrétními příklady z praxe a ukážeme si jak účelně pracovat s doklady, jako jsou objednávky, faktury, účtenky, ale i smlouvy, ceníky nebo bankovní výpisy. Webinář zakončíme praktickou ukázkou, kdy si práci s doklady bude moct vyzkoušet každý.

Pro koho je webinář určen?

Webinář je vhodný pro všechny, kteří se chtějí dozvědět více o problematice elektronické evidence. Jak můžete s její pomocí zefektivnit vaši práci a ušetřit více času? Pokud se chcete lépe vyznat nejen obecně v problematice elektronické evidence, ale také v tom, jak efektivně spravovat veškeré dokumenty týkající se vašeho podnikání, pak je webinář právě pro vás. Ukážeme vám, jak si můžete správně vytvářet a přehledně uspořádat objednávky, faktury a další důležité doklady. Předání podkladů vašemu účetnímu pak již vždy půjde hladce.

Co praktického se na webináři dozvíte?

  • Co to vlastně el. evidence znamená a k čemu slouží
  • Jak si můžete pomocí el. evidence usnadnit práci s účetními podklady
  • Jak správně vytvářet objednávky, faktury atd.
  • Jak přehledně evidovat, ukládat i archivovat dokumenty
  • Jak mít důležité doklady vždy přehledně po ruce, včetně smluv, ceníků, skladových zásob, pohybů na účtech apod.
  • Jak efektivně předávat podklady svému účetnímu
CHCI SE ZÚČASTNIT!

Webinář e-Účto

Objednávka webináře