Multibanking



Jak párování funguje
Párujeme pohyby na účtu s vystavenými fakturami, objednávkami a výdaji. Párování funguje tak, že při pohybu na bankovním účtu odešle banka na email určený pro párování plateb notifikační zprávu. Porovnáváme číslo bankovního účtu, variabilní symbol a částku. Pokud najdeme shodu přiřadíme pohyb na účtu k faktuře, objednávce či výdaji a k dokladu připíšeme úhradu. Pok

Filtrování 
Můžete filtrovat dle hledaného výrazu (variabilní symbol, číslo účtu, název protistrany a poznámku), dále podle datumu, částky, zda se jedná o odchozí či příchozí platbu a také podle měny. 
 
Jaké banky umí e-Účto párovat 
Banka Creditas 
Fio banka 
Air Bank
ČSOB 
Komerční banka 
Raiffeisenbank 

Jaké platební brány umíme párovat 
GoPay 
PayPal 
ThePay 

Výpisy z banky pravidelně účetní 
Zajistíme, aby se výpisy ze všech účtů pravidelně, automaticky a ihned předávali Vaší účetní. Ve své bance si nastavíte zasílání výpisů z bankovních účtů na email e-Účta.

Napojte si libovolný počet bankovních účtů a platebních bran a párujte faktury, objednávky i výdaje. Manuální a opakující se činnosti tak nechte na nás. V této sekci zobrazujeme zůstatky a pohyby na účtech, které vám banka doručila na email určený pro párování plateb. Můžete si nastavit i automatické upomínání nezaplacených faktur a objednávek. V pohybech na bankovním účtu můžete filtrovat. Přímo u daného pohybu najdete spárovaný doklad, ke kterému se můžete prokliknout. 

Nahrávání podkladů

Systém e-Účto nabízí možnost jednoduchého nahrávání podkladů pro účetnictví, a to třemi způsoby.

  • Přeposláním e-mailu s přílohou
  • Vyfocením účtenky mobilní aplikací
  • Nahrátí souboru z počítače

Vyzkoušet poslat doklad účetní




Importy podkladů

Do e-Účta můžete importovat data z dalších zdrojů.

  • Stahování výpisů z bank
  • Stahování výpisů z platebních bran
  • Propojení s fakturačními nástroji
Více o importech podkladů





Buď přes mobilní aplikaci určenou pro chytré telefony s iOS či ANDROID, dále přes webový prohlížeč a třetí cesta je nahrávání podkladů pouhým zasláním e-mailové zprávy (přeposlání např. faktury z e-shopu, od dodavatele). Soubory nemusíte konvertovat do jednoho konkrétního typu, ale lze je nahrávat v mnoha formátech (.xml, .pdf, .jpg, .csv).

Samotné nahrávání dokladů je velmi jednoduché a hlavně – můžete si vybrat takové uspořádání dokumentů, které bude co možná nejlépe vyhovovat vašim potřebám. Stačí si vytvořit a poté při každém nahrávání zvolit období a složku, do které doklad nahrajete. Vše je možné zadat a umístění změnit i zpětně, navíc váš účetní bude na jakoukoli změnu upozorněn notifikací. Pro lepší přehlednost je pro uživatele připravena možnost vložit ke každému dokladu zprávu, čímž odpadají informativní e-maily a telefonáty s účetním. Obě strany mají vše k dispozici přehledně a na jednom místě. Přímo ve formuláři pro nahrávání dokladů si také můžete vybrat, zda chcete daný dokument přidat i jako výdaj do sekce Výdaje.

Systém e-Účto umožňuje zdarma vystavování jednoduchých faktur, je ale také plně kompatibilní s fakturačními systémy třetích stran (např. iDoklad, a další). Účetní si z těchto podporovaných systémů automaticky importuje faktury a je samozřejmé, že oprávnění smazat konkrétní doklad má vždy pouze podnikatel, nikoli účetní. Notifikace o nových podkladech do účetnictví jsou automaticky zasílány jak klientovi, tak účetnímu.

Další neméně příjemnou funkcí jsou také automatické API importy bankovních výpisů a pohybů na účtech (např. FIO, Creditas atd.), čímž odpadá vaše povinnost každoměsíčního stahování výpisů z internetového bankovnictví a následného elektronického či fyzického zasílání účetním.

Evidence

Aplikace e-Účto umožňuje přehledné členění nahraných dokladů do složek. Kromě předdefinovaných složek Doklady přijaté / Doklady vydané / Výpis z bankovního účtu / Mzdy máte možnost vytvářet si složky vlastní. Vznikne tím vaše vlastní struktura, která bude odpovídat řazení, jež potřebujete. Je také na vás, jaké zobrazení dokladů si zvolíte (samozřejmě ho lze libovolně měnit) – buď se vám vaše účetní evidence bude zobrazovat ve složkách, anebo podle data a času nahrání, tedy chronologicky.

Funkce filtrování vám pak pomůže seřadit a vyhledat jednotlivé doklady dle roku, měsíce, typu dokladu, podle přiřazených štítků, dále podle toho, kdo doklad nahrál a zda je přečtený, či ne. Pro účetního jsou tímto velmi přehledně a jednoduše dohledatelné dosud nezpracované dokumenty. Stahovat si je může buď jednotlivě, nebo si je může nechat hromadně ve složce zaslat na e-mail a odtud stáhnout.

Systém e-Účto poskytuje platformu k interní komunikaci mezi oběma stranami. Neméně důležitou funkcí je i možnost přidělit oprávnění k přístupu jakémukoli účetnímu, nebo mu oprávnění naopak odebrat.

Díky e-Účtu také zdarma dostanete systém na vystavování moderních faktur se všemi právními náležitostmi.

Plánovaná rozšíření funkcí aplikace e-Účto

Vzhledem k tomu, že e-Účto neustále vyvíjíme a vylepšujeme, již nyní máme v plánu brzy spustit další nové funkce, které ještě více zefektivní celý proces komunikace a předávání účetních dokumentů mezi klientem a účetním.

Mezi chystané novinky patří například systém oprávnění pro účetní, v němž účetní uvidí pouze jemu přiřazené složky (např. mzdová účetní má náhled na mzdy, ale k jiným složkám se nedostane), či rozšíření podpory zálohování dat do cloudových služeb (např. Google Drive).

Dále se chystají tyto funkce:

  • přepis faktur přijatých pomocí AI & strojového učení
  • rozšíření podpory dalších bank pro importy výpisů z účtů
  • rozšíření podpory importu dat z třetích stran (SAP, CRM, fakturační a účetní nástroje)