e-Účto webinář

Na téma:

Elektronická evidence

Na webináři se dozvíte informace o elektronické evidence a efektivní správě účetních podkladů. Po obecnějším úvodu si řekneme, proč ukládání a předávání účetních podkladů nikdy nebylo tak snadné. Vysvětlíme si, v čem je elektronická evidence užitečná, ať už podnikáte sami, nebo vedete menší či větší firmu. Navážeme konkrétními příklady z praxe a ukážeme si jak účelně pracovat s doklady, jako jsou objednávky, faktury, účtenky, ale i smlouvy, ceníky nebo bankovní výpisy. Webinář zakončíme praktickou ukázkou, kdy si práci s doklady bude moct vyzkoušet každý.


Tlačítko registrace na webinář


Kdy a jak?

11. 8. 2021, 18:00 - 19:30
On-line prostřednictvím Google Meet.


Webinářem Vás provede

Lektorka webináře

Mgr. Soňa Zezulková
Účetní a daňová specialistka.

Ve své praxi se zabývá účetnictvím a daněmi malých a středních podniků, živnostníků. Je členem svazu účetních. Své služby poskytuje v Olomouckém kraji.


Pro koho je webinář určen?

Webinář je vhodný pro všechny, kteří se chtějí dozvědět více o problematice elektronické evidence. Jak můžete s její pomocí zefektivnit vaši práci a ušetřit více času? Pokud se chcete lépe vyznat nejen obecně v problematice elektronické evidence, ale také v tom, jak efektivně spravovat veškeré dokumenty týkající se vašeho podnikání, pak je webinář právě pro vás. Ukážeme vám, jak si můžete správně vytvářet a přehledně uspořádat objednávky, faktury a další důležité doklady. Předání podkladů vašemu účetnímu pak již vždy půjde hladce.


Co se na webináři dozvíte?

  • Co to vlastně el. evidence znamená a k čemu slouží
  • Jak si můžete pomocí el. evidence usnadnit práci s účetními podklady
  • Jak správně vytvářet objednávky, faktury atd.
  • Jak přehledně evidovat, ukládat i archivovat dokumenty
  • Jak mít důležité doklady vždy přehledně po ruce, včetně smluv, ceníků, skladových zásob, pohybů na účtech apod.
  • Jak efektivně předávat podklady svému účetnímu