Registrace na webinář

Téma:
Základy fakturace a evidence s e-Účtem

Kdy:
20.5. 18:00 - 19:30

Kde:
Google Meet, on-line

Koordinátorka školení:
Mgr. Tereza Kabeláčová, Ph.D
training@digitalpayments.cz

Lektor:
Jarek Mikes

Popis programu webináře:

Webinář je určený pro každého, kdo se chce zorientovat v problematice fakturací. Dozvíte se jaké náležitosti by faktura měla mít, jaké jsou typy faktur a kdy zvolit ten správný.

Ukážeme vám, jak nastavit fakturační systém a jak ho co nejvíce automatizovat. Budete také vědět jaké podklady budete potřebovat pro daňové přiznání. Pokud se rozhodnete že daňové přiznání necháte zpracovat účetní, řekneme vám, jak pro ně připravit podklady.


Co se dozvíte?
  • Rozdíly mezi typy faktur
  • Zákonné náležitosti faktur
  • Když klienti ne(platí)
  • Automatizace (banky, upomínky, výdaje)
  • Co potřebuji pro daňové přiznání?
  • Co potřebuje moje účetní?